Page Views

Friday 23 November 2012

My documents

friends aaj main aap ko window ke aik option My Documents k bare mein bataon ga.

aap ko aik baat yaad rakhni chahiye ke My Documents or Desktop Window pe mushtmil hota hai, 
My Documents and Desktop pe koi bhi files na rakhe agar rakho ge to wo window pe asar parege,
agar aap ka Window corrupt ho gaya to aap ke sab files jo aap ne My Documents or Desktop mein rakhe hain wo sab khatm ho jayen ge. bas es point ka aap ko yaad rkhna chahye


Blue line ko Title bar kehte hain

File-Edit-View-Favorites-Tools-Help
es bar ko Menu Baar kehte hain

Navigation Bar
es bar se aap previous and next files tak ja sakte hain.

Address bar
es bar se aap drives/ Partition k files open kar sakte hain

File and Folder tasks List
es se aap file ko duplicate/ remove kar sakte hain just file ko click kar k.

Other places
es se aap My Computer/ Control Panel Direct open kar sakte hain My Documents se aap ko My Computer mein Jane ki zaroorat nahe.

Details
ye aap k file ki detail bataye ha k kitne KB,MB,GB ka hain

1 comments:

Siska said...

aduayam

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost Coupons